Hodnocení spokojenosti zákazníků
1. Úroveň spokojenosti se službami
1.1. Prosím porovnejte kvalitu poskytovaných služeb ŽDB Drátovna a.s. - provoz DV s kvalitou služeb, které Vám poskytuje jiný dodavatel drátu.
5–výborná | 4–velmi dobrá | 3–dobrá | 2–nízká | 1–velmi nízká
Další připomínky k jednotlivým poskytovaným službám:
Do kolika dní od převzetí objednávky by měl být Váš požadavek ze strany ŽDB Drátovna a.s. potvrzen ? Do kolika dní od převzetí objednávky by měl být požadovaný produkt dodán ?
2. Úroveň spokojenosti s dodávanými výrobky
2.1. Porovnejte prosím, jak uvedené ukazatele zajišťuje ŽDB Drátovna a.s. - provoz DV a Váš další dodavatel drátů.
5–výborná | 4–velmi dobrá | 3–dobrá | 2–nízká | 1–velmi nízká
Další připomínky:
5–výborná | 4–velmi dobrá | 3–dobrá | 2–nízká | 1–velmi nízká
Další připomínky:
5–výborná | 4–velmi dobrá | 3–dobrá | 2–nízká | 1–velmi nízká
Další připomínky:
5–výborná | 4–velmi dobrá | 3–dobrá | 2–nízká | 1–velmi nízká
Další připomínky:
5–výborná | 4–velmi dobrá | 3–dobrá | 2–nízká | 1–velmi nízká
Další připomínky:
3. Úroveň spokojenosti se stávající nabídkou Vámi používaných drátů na tuzemském trhu
4. Identifikace zákazníka
Na závěr bychom Vás rádi požádali o sdělení některých základních údajů o Vaší osobě a o firmě, ve které jste zaměstnán(a):
Děkujeme Vám za Váš čas věnovaný průzkumu spokojenosti zákazníků.
Vyplněný dotazník bude předmětem obchodního tajemství.
(c) MORAVIA STEEL a.s., TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a.s.